Communiceren kun je leren
Hoe zeg IK het, zodat JIJ het begrijpt?
Communiceren doen we de hele dag. Je kunt nu eenmaal niet niet communiceren.
Verbaal, non-verbaal, de hele dag zijn we al dan niet bewust aan het communiceren, zenden we berichten aan onze omgeving.
Hoe zorg je er nu voor dat wat jij communiceert ook daadwerkelijk begrepen wordt zoals jij het bedoelt?
Hoe begin je een gesprek tijdens bijvoorbeeld een netwerkbijeenkomst, zodat je met kwalitatief goede contacten naar huis gaat, i.p.v. alleen een stapel visitekaartjes van mensen die je eigenlijk niet kent.
Hoe komt het toch dat we bij sommige gesprekken het gevoel hebben langs elkaar heen te praten? Dat je maar niet de juiste toon lijkt te vinden, waardoor de ander afhaakt. Of je die ene collega maar uit weg gaat omdat een echt gesprek lijkt uitgesloten?
Tijdens de training “Communiceren kun je leren” leer je o.a.:
- Hoe je de basis legt voor een goed gesprek
- Hoe je met de juiste vragen sturing geeft aan een gesprek
- Dat oprecht luisteren iets anders is dan horen
- Hoe je effectief communiceert
- Hoe je misverstanden kunt voorkomen
- De verschillende communicatiestijlen herkennen
Kortom een praktische interactieve training, voor echt contact en goede gesprekken. Met klanten, medewerkers, collega’s, tijdens een netwerkbijeenkomst of met je partner en familie.
Schrijf je in voor de training .
In 2 dagdelen gaan we aan de slag met jouw communicatie en passen we de tools meteen toe in de praktijk.
Investering :
€ 525,00 excl. 21% btw op locatie* (incl. persoonlijke gedrags- en drijfverenanalyse)
Min.aantal deelnemers 6, maximaal 12